• Programari

office@artdentistry.ro

Servicii

Art Dentistry

Profilaxia dentară este cea mai simplă și accesibilă metodă de tratament. Profilaxia constă dintr-un set de proceduri care au ca scop prevenirea apariției cariei dentare și a bolii parodontale.

Endodonția este o specialitate a medicinei dentare ce se ocupă cu prevenirea, diagnosticul, tratamentul și vindecarea afecțiunilor datorate țesutului moale aflat în interiorul dintelui precum și a ligamentelor de susținere situate în vârful rădăcinii.

Implantologia este o ramură a stomatologiei ce rezolvă problemele de edentație cu ajutorul implanturilor dentare.

Este specialitatea stomatologica limitata de varsta, care desfasoara masuri de preventie terapeutice pentru copii si adolescenti, cuprinzandu-i si pe cei cu necesitati speciale de tratament.

Chirurgia dentară este oricare dintre o serie de proceduri medicale care implică modificarea artificială a dentiției.
Cu alte cuvinte, operația dinților, gingiilor și oaselor maxilare.

Protetica reprezinta acea ramura a medicinei dentare care se ocupa cu restabilirea functionalitatii aparatului dento-maxilar prin lucrari fixe (coroane, punti, etc)

Parodontologia este specialitatea stomatologiei care studiază structurile de susținere a dinților, precum și bolile și afecțiunile care le afectează.

Protetica reprezinta acea ramura a medicinei dentare care se ocupa cu restabilirea functionalitatii aparatului dento-maxilar prin mobile (proteze partiale, totale, etc).

Procedurile de cosmetica dentara au rolul de a-ti infrumuseta dantura si a avea un zambet stralucitor. Fara o dantura sanatoasa nu se poate opta pentru procedurile specifice de cosmetica.

Parondontologia este ramura medicinii dentare care se ocupă de afecțiunile gingivale. Mai precis, de combaterea bolilor cauzate de bacteriile din gură, care afectează în primul rând gingia și țesuturile de susținere ale dintelui.

Cariologia constă în tratarea cariilor dentare, curățarea părții afectate a coroanei dintelui și închiderea cu obturație.

Ortodonția este o specialitate a stomatologiei care se ocupă cu diagnosticul, prevenirea și corectarea dinților și a maxilarelor mal poziționate și a modelelor de mușcături nealiniate.